miercuri, 30 octombrie 2013

Multumesc !!!



          Pe data de 30 octombrie 2011...a luat fiinta un proiect care pot spune ca mi-a incoltit ca si idee cu mult timp inainte. Nu stiam exact despre ce voi scrie, nici cum se va numi proiectul si nici cum voi aborda design-ul. Stiam doar ca sunt pasionat de trei lucruri : stiinta, mister si spiritualitate...si-mi doream sa incerc o combinare a lor.
         Apoi...unul dintre motto-urile dupa care m-am calauzit si ma ghidez mereu in viata a fost acela ca...totul este posibil daca iti doresti ceva cu adevarat si lupti pentru el...caci "nimic nu-i va fi cu neputinta celui care crede" (Iisus Hristos).
         "Everything is possible..." este un blog despre "tot"...acel "tot" care cu fiecare clipa ce trece devine din ce in ce mai posibil. Acel "tot" care combina armonios esenta vietii si pentru care stiinta, spiritualitatea si misterul nu se contrazic ci sunt lucruri normale.
         Desigur, nu am putut si nu voi putea niciodata multumi pe toata lumea. Au fost persoane care mi-au reprosat faptul ca "o iau pe araturi" precum si persoane care au fost incantate si mi-au multumit.
         Pentru mine totul a fost si este o experienta din care cu fiecare zi ce trece invat din ce in ce mai mult.

         Multumesc tuturor celor care le face placere compania mea si sa aibe un dialog cu mine. Multumesc tuturor celor care timp de doi ani mi-au vizitat constant blogul. Multumesc tuturor celor care in tot acest timp m-au sustinut si au incredere in continuare in mine. Multumesc tuturor celor pentru care existenta mea nu inseamna un "ghimpe" in viata lor.
        In acelasi timp, le sunt recunoscator si celorlalti caci...neincrederea care au avut-o in mine mi-a deschis ochii si m-a facut sa-mi dau seama care sunt persoanele cu adevarat sincere din viata mea.
        Sinceritatea si Adevarul sunt lucruri pe care, in ziua de astazi, doar persoanele cu adevarat speciale le mai poseda. Cei care acum spun ceva si maine altceva...sunt persoane in care nu se poate avea incredere si in care nu te poti baza vreodata.

Multumesc tuturor celor pentru care..."Everything is possible..." si sper sa nu va dezamagesc niciodata!

(Petrut)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...